Z tejto množiny navštevuje knižnicu pravidelne 66,5%. Najsilnejšie zastúpenie medzi respondentmi mala FPEDAS a FRI. V knižnici najviac využívajú služby spojené s požičiavaním odbornej literatúry a copy centra, frekventované je aj využitie relaxačnej zóny a tichých boxov.
Na otázku o slabých stránkach knižnice odpovedalo 40%, že ich nevidí, 22% nie je spokojných s ponukou literatúry a pre takmer 20% sme príliš vzdialení od univerzitného kampusu.
Pracujeme v mladom prostredí, čo sa prejavilo aj na hodnotení našich sociálnych sietí a web stránky . Informácie o knižnici čerpá takmer 30% z našej webovej stránky a sociálnych sietí (fb, instagram). Takmer polovica všetkých opýtaných je spokojná s našim webom. Hodnotia ho ako prehľadný, s dostatočnými informáciami a priamemu prepojeniu ku databázam a iným potrebným zdrojom. V tejto súvislosti boli odporúčania na slabý vzhľad a funkčnosť OPACu (elektronický katalóg). S touto pripomienkou nemáme veľa šancí na zmenu, pretože OPAC súčasťou automatizovaného knižnično-informačného systému, vytvoreného externou firmou pred rokmi.
Na nový web bolo veľa pozitívnych reakcií, s drobnými námetmi na zmenu budeme postupne pracovať, ako iste zistia samotní čitatelia. Podobné pozitívne reakcie boli aj na naše sociálne siete.